czwartek, 23 czerwca 2016

The best of Maffashion- my inspirations


No to zapraszam na małe zestawienie najlepszych stylizacji Maffashion od początków jej kariery na blogu. Jest to wszystko wybierane przezemnie wiec nie każdemu akurat te stylizacje musiały zapaść najbardziej w pamięć. Dla mnie są codzienną inspiracją jak i sama osoba Maff. Gratuluję jej z całego serca tego sukcesu i życzę dalszego bo jak najbardziej na to zasługuje. 
Co prawda w tym roku jeszcze żadna stylizacja mnie nie zachwyciła ale wiem że tak się stanie. Jestem dość wybrednym człowiekiem i lubię unikatowe rzeczy więc nie ma się co dziwić. 







Ten look jest dla mnie idealny. Sama bym najchętniej włożyła to wszystko na siebie na codzień. 





























 Ta stylizacja jest jedną z najlepszych dla mnie. Po prostu idealnie wszystko ze sobą współgra i mnie zachwyca.


No i kolejna z tych idealnych które smaa chętnie bym na siebie założyła. 








































We wszystkich stylizacjach jest to coś co lubię w zestawieniach. Może ktoś zgadnie co to takiego ? Chodź niektóre ze stylizacji są naprawdę skrajne to jest jeden "element" wspólny który zawsze mnie przyciąga.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!
Odwiedzam blogi każdego z was jeśli zostawiacie po sobie ślad w komentarzach!

Jeśli twój komentarz się nie pojawił oznacza to że przekroczył pewien poziom który nie jest akceptowany na tym blogu. Akceptuje tylko konstruktywną krytykę a nie żadne hejty!

PODOBNE POSTY

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...